GYIK

Bónusz Esküvő

Mi az a Bónusz Esküvő?

Esküvői szolgáltatásokhoz kapcsolódóan kivételesen nagy kedvezményeket kínáló online szolgáltatás, amely a szerződött szolgáltatók, partnerek kedvezményes ajánlatait kínálja látogatóinak.

Az oldalunkon keresztül nemcsak egyszerűbb és kényelmesebb a vásárlás, de rengeteg időt is megspórolhat!

A www.bonuszeskuvo.hu weboldal üzemeltetője a Fototip Kft.

Hogyan történik a vásárlás?

Jelentkezzen be az oldalra a felhasználónevével és jelszavával. Ha még nem regisztrált oldalunkon, akkor az első vásárlás előtt szükséges a regisztráció, ez egyszerűen elvégezhető a weboldal felületén.
Ezután csak válassza ki a kedvezmény mennyiségét, fizetési módot majd küldje el a megrendelést.

A Bónusz Esküvő oldalán minden szolgáltatás vagy termék esetében fel van tüntetve, hogy megrendeléskor egy összegben vagy előleg megfizetésével egyenlíthető-e ki a vételár. Amennyiben az előleg megfizetése szükséges, abban az esetben a vételár fennmaradó részét a szolgáltatás teljesítését követően a partnerünknek kell megfizetni.

Ha az előleg a teljes árat tartalmazza, akkor a teljes összeget kell megfizetni.

A megrendelést követően a vásárlás folyamata a következő:

Ezt követően fog kapni egy megerősítő e-mailt, amelyben minden további lépés pontosan le lesz írva illetve tartalmazni fogja a vételár kiegyenlítéséhez szükséges banki adatokat. Kérjük, hogy fizetésnél minden esetben szíveskedjen megadni a megrendelési azonosítóját a közlemény rovatban! Az akciós kódot a vételár cégünk bankszámláján történő jóváírását követően küldjük ki az Ön által választott formában. Fontos, hogy a tranzakciót csak abban az esetben tekintjük érvényesnek, ha a vásárlástól számított 3 napon belül (azaz 72 órán belül) a vételár átutalásra került.

Hogyan kaphatok számlát a vásárlásról?

A Bónusz Esküvő az ajánlat közvetítője és nem a szolgáltatója, így a számlázás részleteivel kapcsolatban kérjük, forduljon a szolgáltatást biztosító partnerünkhöz.

Ha több kupont vásároltam, ki lehet fizetni egy tranzakcióval?

Igen, azonban mindegyik megrendelése azonosítójának szerepelnie kell a közlemény rovatban, különben a beazonosítás sikertelen lesz.

Ki kell nyomtatnom a kupont?

Nem szükséges kinyomtatni, elég a név és a kuponkód a felhasználáshoz. A Bónusz Esküvő bónuszai egyedileg legyártott kódsorozatok, melyeket online, e-mailben küldünk el a vásárlók számára.

Meddig tudom felhasználni a megvásárolt kupont?

Minden bónusz esetében egyedi határidő van a kuponok beváltására.

Vásárolhatok bónuszt ajándékba is?

Igen! Minden partnerünkkel megegyeztünk ebben. A névre szóló kuponok elajándékozhatók és átruházhatók!

Hogyan tudok fizetni?

A fizetésre több lehetősége van. Fizetési módnak választhatja a banki átutalást, banki befizetést és a Paypal-t is! Ezt vásárláskor kell kijelölni és az általunk küldött visszaigazoló e-mail tartalmazni fogja a szükséges banki adatokat.
Megrendelés esetén a vételárat (tételtől függően előleg vagy teljes ár) a megrendeléstől számított 72 órán belül szükséges átutalni a megrendelésben feltüntetett bankszámlaszámra, ellenkező esetben a feladott rendelés törlődik a rendszerből.

Vásároltam kupont, de még nem kaptam meg!

A leveleink időnként rossz helyen landolnak, kérjük, ellenőrizze meg a levélszemét (spam/junk) mappát is. Amint megtalálta, nincs más dolga, mint kinyomtatni és kezdődhet a felhasználás! Ebben az esetben érdemes a levelezőprogramjában az e-mailcímet a megbízható feladók listájához hozzáadni, így a jövőben nem fognak üzeneteink a levélszemét mappába kerüli.
Ha így sem találta meg levelünket, kérjük írjon az e-mail címre! Fontos, hogy az Ön egyedi kódja és a regisztrációnál használt neve és e-mail címe szerepeljen a levélben, mert csak így tudunk gyorsan segíteni!

Vásárlás után mégsem tartok igényt a kuponra. Visszakaphatom a pénzem?

Ha még nem használta fel a kupont, a vásárlás dátumától számított 8 munkanapon belül fenntarthatja elállási jogát. Ilyenkor az Üzemeltető a bónuszt törli, és a vételárat legkésőbb 30 napon belül visszautalja. A legfontosabb számunkra, hogy Ön minden körülmények között elégedett legyen velünk!

Mit tegyek, ha lejárt a bónuszom?

Abban az esetben, ha a kupon nem került felhasználásra a meghatározott határidő lejárata előtt, akkor a vásárló sem az Üzemeltetővel, sem az Értékesítővel szemben nem léphet fel kártérítési illetve egyéb igénnyel, különösen a megfizetett vételár megtérítésére nincs lehetőségünk.

Javasolhatok üzletet, ahol szeretnék kedvezményesen vásárolni?

Természetesen! Szívesen veszünk minden javaslatot. Ha van kedvenc üzlete, ahol szeretne a jövőben kedvezményesen vásárolni, kérjük küldjön róla információt az e-mail címre és mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy elérhető legyen az Ön számára a kedvezmény (sikerességét nem tudjuk garantálni)!

Mit tegyek, ha nem találtam meg a megfelelő szolgáltatást a Bónusz Esküvő oldalán?

Ha nem talál olyan szolgáltatást, vagy terméket, amelyet kiválasztana az esküvőre, a Keresés funkció használatával illetve az adatlap kitöltésével segíthetünk megtalálni az Önnek legmegfelelőbb terméket, szolgáltatót, nászutat, stb. Az ajánlatkérés esetében - amennyiben Ön a Keresés menüpontban hozzájárul - a nevét, elérhetőségét és az esküvő időpontját továbbítjuk az Ön által keresett szolgáltatók felé.

Mit tesz a Fototip Kft. a személyes adataim védelmében?

A www.bonuszeskuvo.hu weboldal üzemeltetője, a Fototip Kft., az üzleti tevékenysége során tudomására jutott személyes és üzleti adatokat szigorúan bizalmasan kezeli. A Fototip Kft. a kezelt adatokat kizárólag a megrendelések teljesítése érdekében, üzleti tevékenysége körében használja fel. Adatokat harmadik személy részére nem továbbít és nem szolgáltat ki az Ön írásbeli hozzájárulása nélkül. Az adatkezelés és adatfeldolgozás során maradéktalanul betartja a Személyes adatok védelméről szóló 1992. évi LXIII. tv. és a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. tv. rendelkezéseit. Az adatkezelő elérhetősége:

Hogyan tudom felvenni cégükkel a kapcsolatot?

Kérjük válasszon az alábbi lehetőségek közül:

E-mail:
Skype név: bonuszeskuvo
Facebook: http://www.facebook.com/bonuszeskuvo.hu

Amennyiben cégünket telefonon nem sikerül elérni, kérjük írjon e-mailt, amelyre 24 órán belül válaszolunk!

A változás jogát fenntartjuk!